czwartek, 9 grudnia 2010

Życie nie śpi.

Życie nie śpi, nie. Cały czas żyje pełnią życia. Tyle się dzieje. Niby nudno, ale w mojej głowie bieganina. !5 dni do swiat, za tydzień próbn egzaminy, sylwester, leci ten czas, leci. Mam serdecznie dość nauki, lekcji i innych bzdur. Chętnie posiedziałabym sobie w domu, we własnym towarzystwie z książką i kubkiem gorącej czekolady, która najlepsza jest na te zimowe dni. Ale nawet na to nie mam czasu, jeszcze trochę. Dasz radę. Tak sobie wmawiam każdego dnia. Do tej całej bieganiny dochodzą rozterki miłosne, Jestem od Ciebie uzależniona, wiesz ? Teraz, gdy jesteś chory, i nie spotykam Cię na szkolnym korytarzu, chodzenie do szkoły w ogóle nie ma sensu. Co dzien rano, wstaję, i stroję się dla Ciebie. Byś zwrócił na mnie uwagę, czasem jesteś nieziemsko miły i słodki, czasem dla Ciebie nie istnieję. Coś jest z Tobą nie tak. Kocham Cię, a Ty mnie nie - wiem.

7 komentarzy:

  1. Kamil <3 hehe

    też nie mam czasu ani chwili dla siebie. ale dzisiaj zaczynam już weekend, więc mam nadzieję że w końcu trochę odpoczne. niedługo święta, czas leci nieubłaganie...

    buzi:)

    ps.faceci są dziwni...

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm. tak już w tym naszym życiu dziwnie bywa, że pragniemy tego, co jest tak daleko. tak samo jak doceniamy coś/kogoś dopiero, gdy to stracimy. faceci są dziwni, ale mimo wszystko ich uwielbiamy, bo czym byłby bez nich nasz świat. byłoby nudnie, nie sądzisz?: D

    życzę powodzenia w takim razie: )

    OdpowiedzUsuń
  3. no to na co czekasz: D weź długą kąpiel, pomaluj paznokcie, zrób sobie herbatę i oglądaj film albo poczytaj książkę. Należy nam się po ciężkim tygodniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. : ( wymyślisz coś!
    Poza tym jak się trochę zrelaksujesz i odpoczniesz to łatwiej Ci będzie napisać wypracowanie. Tydzień w szkole to katorga!

    miłego weekendu!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ahh ta szkoła wszystkich dobija ; D

    OdpowiedzUsuń
  6. rozjebał, rozjebał !
    < 3
    3m się tam :P dodaję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ei ciekawe ja mam identyczną sytuację jak ty, zero chęci do niczego i on chory.
    a Alicje oglądnij koniecznie, większość osób uważa że to bajka dla dzieci, ale nawet sama książka była przeznaczona głównie dla starszego grona.

    OdpowiedzUsuń