środa, 1 grudnia 2010

Czas potrzebny od zaraz !

No witam Was, w okropnie zimny wieczór. 15 minut na dworze i już czerwone policzki, zmarznięte palce i zimne stopy. Nienawidzę zimy, nienawidzę. A pamiętam jaką frajdę sprawiała mi zabawa w śniegu i jazda sankami ... Teraz już nic nie jest takie same. Natłok lekcji, nauki i zadań mnie naprawdę rozwala. Nie mam czasu nawet na zjedzenie obiadu. Dlaczego dobra jest taka krótka ? Powinna ona liczyć 48 godzin, bo nie ogarniam. Podarujcie mi trochę swojego czasu, jest mi on teraz najbardziej potrzebny ! pospałabym sobie trochę dłużej, wyszła z przyjaciółmi, poczytała, pomyślała. W ostatnich dniach moja jedyną rozrywką jest wyjście na 15 minut na dwór z psem. Od poniedziałku do czwartku + niedziele siedzę nad książkami, Drodzy nauczyciele, czy naprawdę chce wam się sprawdzać te wszystkie sprawdziany, wypracowania i kartkówki ? dajcie nam żyć. Wiem, ze za 2 tygodnie czekają mnie próbne egzaminy, ale dam sobie radę bez Wasze pomocy ! Trochę muzyki, łyk ciepłego kakao i zabieram się za fizykę ...





Oto ja, przedstawiam się, bo jeszcze nie miałam okazji tego zrobić. Sandra, Sandał, Szkrabek, Szkrabol, Grublon .. Jak kto woli : )

3 komentarze:

  1. ciekawy blog ;*
    zapraszam do mnie :)
    Jeśli Ci się podoba możesz dodać do obserwowanych, bd bardzo wdzięczna :*
    +follow me ;*
    xoxo Cuuks

    OdpowiedzUsuń